22 June 2011

kemaluan ketahapan kemaksimuman

Pernahkah anda mengalami malu yang sangat maha dasyat sehingga rasa macam nak timbus muka dalam pasir?
Apa? tak pernah?
tipuuu oke awak tak normal.
Jadilah normal macam saya sebab dah berjaya memalukan diri sendiri sampai rasa nak pakai purdah pergi kerja. boleh? huhuhu.


malu #1 ; Dah jalan-jalan satu ofis, dah jumpa berapa ramai orang lepas tu tetibe ada kakak yang rapat dgn saya kat ofis cakap ada "something" dekat hidung. boleh? pehhh selekeh gila okeh, bila ada kakak tu tegur sumpah rasa malu gila terus rasa nak amek annual leave setahun. tsskkk.


malu #2 ; Kena marah time meeting sebab bercakap. ni semua salah budak yang baru masuk tu sebab tanya siapa yang tengah present tuh. Saya rasa suara saya dah cukup slow dah. haih. maluuuuuuu tahu tak, rasa macam nak pura-pura sawan je time tuh sebab malu sangat, padahal budak tu yang tanya saya baru nak jawab dah kena sound suruh diam. aaaaa malu gilaa ni.


Oke bye nak pergi jahit purdah sebab dah malu tahap maksimum esok pergi keje nak nampak mata je sebab dah pakai purdah.


1 comment:

  1. hahahahaha.. adoi... u memang kawan sejati i yang dulu yang tak penah berubah... rindu u!

    ReplyDelete