02 January 2011

yang manis itu persahabatan.

5:10am

pada suatu hari, saya sangat berdebar-debar. tangan macam gigil-gigil nak tekan mouse nak pergi dekat web page www.uniten.edu.my. jantung macam nak terkeluar. tapi saya gagahi jugak untuk click ke result for student november 2006 intake. err lebih kurang macam tu lah ayat dia. sambil pejam-pejam mata. kepit-kepit kaki. baca bismillah segala jenis selawat duk baca sebelum click tu then Alhamdullilah. dapat pergi sambung belajar. wuuhuuu.

tapi saya musykil celahhh mana lah muadzam shah tu weh? failll la pahang punya marketing nak popular kan muadzam. haih fail. fail. eh ni kutuk pahang kena saman nanti. eh. ampun tuanku. zaman doluu-doluuuuu ehehe, tak. tak bukan zaman tahun 1986 tahun 2006 je, eh tapi kira dolu-dolu laaa kan, zaman tuh i tak maju lagi. mana reti menatang google-google maps neh. so pasrah aje la tak dapat nak bayang muadzam tu kat mana.

huuu mak aih. hutan belantara rupanya. tapiii dalam hutan simpan hujan tropika tu lah saya jumpa mereka-mereka-mereka-mereka ni semua. eh tak mereka bukan penjaga hutan. eh tak bukan orang asli gak. heyppp gojes ni mereka semua. ahaha.

diorang. never been replace. awesome. takde diorang alamat tertonggeng sorang-sorang la aku kat sana jadi geek dengan nerd g kelas sorang-sorang. makan sorang-sorang. takde kawan nak gosip. haih. dah. dah. looser naaaa bunyinye. haih. ahahaha.


my roomate for 3 years and a half. always there for me

eh dah besarrrr da dia. da konvoo dah. tssk. menunjukkan kami semakin tua

kami anti makanan berkolestrol tinggi. sbb tu kami selim. auww.

they know me better.
g4! sudah gaduh. nanges. gaduh. baik. sayang. 3 1/2 years bebeh!

bangun lambat sama-sama. ponteng kelas sama-sama. we rocks! eheheh

muka tak tido berhari-hari. fasi berdedikasi kata. auwww. *muntah

adek saya yang muka ganas dalam hati ada rumpai laut.

adek saya. chloe sandy saya. saya rasa nak sepak dia laju-laju pun ada.

adek saya juga. saya suka sakat dia. dia redha je.

teman gosip saya. madu no 2 saya.


adek saya yang sengal.

adek saya. munchet saya. comel kannn?

adek-adek saya juga. muka ganas kan dua-dua? tapi manja nak mati oh.

adek saya. adek saya. kdg-kdg saya konfius sape yg adek. ahaha

tidakkk. saya tak pregnant. arggghhhh

campur semuaa. habiss laaa.

family big momma. 2 org kakak yg satukan kami.

muadzam next top model. *muntah lagi

oke control. kami sopan.


time kuiz saya selalu tiru dia. ;)

eh derama kan? tgk ramai org sayang i dgn farah. auww. oke perasan.


halaaa dah tak tahu nak bagi caption ape. demmm



saya selalu pow nota diorang. wink-wink




si azuraaa. adek saya juga. :)


sisters. sisters. sisters

half of my classmate.



walaupun kita jauh. walaupun kita maybe jarang contact. heypp jangan sesekali korang rasa i lupa korang. korang kalau lupa i, i sepak lelaju. saket perut seminggu. eheheheh. korang. korang. korang semua ada special place in my heart. terima kasih kawan, sahabat, teman, rakan kerana mempelangikan hidup saya.

ukhuwwah fillah fi abadan abada. ;)
till we meet again.

ukhuwwah doesn't always need togetherness.
doesn't need everyday conversation.
as long as the friendship lives in the doa.
it remains abadan abada. always.

bunch of loves.

bihaaaa penat i cari gambar kita. takde weh. macam mana. tak dpt nk display madu i. hmphh


2 comments:

  1. alo lo lo.... nanti biha godek-godek gambar kot jumpe gambar madu sorang ni k! sayang kamu bertingkat-tingkat. sayang kamu dunia akhirat, kerana Dia kite begini.... alhamdulillah atas nikmat ukhuwah ni...

    ReplyDelete
  2. eh ada gambar i!!! wah! wah! teruja i! hahaha

    ReplyDelete