09 October 2009

penjealous yg tegar

saya seorang yg penjealous.

saya jealous kat org yg ada
adek beradek.

saya sngt jealous kat orang
yg bole ckp

saya sayang abang saya

saya sayang kakak saya

saya sayang adek saya

sbb saya takde semua tu

saya super duper jealous kat org yg bole
msg n call adek beradik drang
n ckp or share pape je.

kalau saya sedih
saya sngt berharap
saya ada adik beradik yg bole
saya kongsi kenapa saya sedih.

saya tau saya ada kawan utk share masalah saya.
tapi saya juga tau yg mereka juga
ada masalah mereka yg tersendiri.
jadi macam xadil la utk mereka.

kadang2 saya rasa sngt-sngt sunyi
dan memerlukan seseorang
yg sedarah dgn saya
untuk saya bercerita

tapi
saya takkan dapat itu semua

takpelah
mesti ada hikmahnya utk semua benda
yg berlaku.
mungkin ini sudah takdir hidup saya

saya redha. :)

~mata bergerak2 sngt tidak suka

oh please tears do not fall.

1 comment: