02 October 2009

saya hebat!

tertinggal di muadzam shah ketika semua rakan-rakan pulang.
oh.
sngt terseksa jiwaku.MySpace

perhatian!

perhatian!

utk pertama kalinya
saya nurul hafizah mohd shopki tdak pulang ke rumah
ketika rakan-rakan saya pulang.

selalunya pantang org balik
confirm takkan tnggal nye
bole nages kalau xdpt balek
ahahahMySpace

yeah.

errmm.tp xde la duk tnggal sesorangkan
itu takkan berlaku la.
duk teman kan my housemate iza sbnrnye

tp yg sebenar-benarnye
malas nk balik sbb mcm sekejap sngt.

so duduk la kt muadzam neh diam2.
_____________________________________________________________________________________

saya gumbira seperti raja

keranaMySpace

dgn rasminya semua midterm da habes

assgmnt sume da hantar tnggal case study sahaja

yeah!!

bole berfoya-foya!

hoi.hoi.kepala hotak kamu mahu berfoya2!
final exam suda dekat lah!

nota kaki : ahhh sngt mlas dpaksa oleh iza dan qiela utk ke program ustaz haiyok.
tapi saya ada tukang pengosok baju! :)

No comments:

Post a Comment