15 May 2010

hai nama saya melah

02.15pm

Cuba bayangkan kalau kita ada nama yang sungguh super duper klasik. contoh Siti Melur ke Kenanga ke takpun Siti Rougayah.
Eh. Siti Rougayah! dulu nama i nyaris-nyaris jadi Siti Rougayah tau sebab bersempena dgn nama moyang sebelah abah dulu. weh gila horror kalau nama Siti Rougayah kan. abes tu nama panggilan timang-timang manja-manja nak panggil apa eh? Siti? Gayah? my friends dah bercita-cita nak panggl Roug. hohoho glamour gak bunyi dia ye. ;)

Waktu I lahir dulu tahun 1988 hujung tahun pulak tu kan masa tu ada juara lagu kan. lepas tu penyanyi yang popular dulu Ramlah Ram memang dia tengah gila popular lah ala-ala macam sekarang Siti takpun Yuna. Boleh pulaklah ayahnda ku ni peminat kipas susah mati kat ramlah ram ni. lepas tu boleh pulak dia nak letak nama baby dia ramlah ram! weh. agak ah ramlah ram abes tu nak panggil apa nanti melah? hai nama saya melah. ngaaaaa~

Akhirnya my parents telah sebulat suara untuk meletakkan nama saya yang telah dicadangkan dari arwah pakcik dengan nama nurul hafizah. ;) haaa kan cute sket nama tu kan. kan.


hai nama saya nurul hafizah. errr kenapa muka saya tembam nak mati lepas tu macam nak mintak sepak laju-laju eh. eh abaikan je lah. ;)

3 comments:

  1. meh ana sepak laju2 ye melah.

    ReplyDelete
  2. ahahaha. terima kasih tati. susah je. malu melah. ahahah.

    ReplyDelete
  3. keh3.melah xyah la malu2.
    i paham ajeee~

    melah.i suke name tu.^^

    ReplyDelete